Sunday, February 8, 2009

Program Dakwah Sosial yang Terdekat

Dalam masa yang terdekat SPAQ akan bekerjasama dengan beberapa NGO dan gerakan dakwah untuk menangani sambutan valentine. Amat diharapkan penyertaan dan partisipasi ahli serta aktivis SPAQ sekalian untuk bersama menjalankan kempen bersama kelak.

Untuk Anak Muda Cinta Dakwah (AMiD), Saudari Sakinah sedang mengumpulkan nama dan peserta untuk menjadi urusetia program Dialog Antara Agama anjuran JIM pada 21 Februari. Peserta dan petugas ini akan diserapkan dalam AMiD sekaligus akan membantu penubuhan Kelab IPSI USM nanti. Kepada yang berminat sila hubungi Sakinah ( 013-5055980) . Bantulah beliau untuk dakwah non muslim.


Untuk Anak Muda Cinta Masyarakat (AMiM) pula, Saudara Hisham akan memaklumkan tarikh pada hujung bulan Februari untuk anda bentang tajuk Kajian Gejala Sosial yang diamanahkan. Sila hubungi ketua group masing-masing serta persiapkan tajuk-tajuk berkaitan. LANDAS-SPAQ 2 akan diadakan pada hujung bulan 2 ini.

Saya mengucapkan terima kasih atas sokongan dan kerjasama anda selama menjayakan kesemua bengkel dan kerja dakwah sosial kita selama ini. Moga Allah membalas jasa anda semua.

Muhammad Nuruddin Bashah
Koordinator 1 SPAQ.
http://skuad- penyelamat- aqidah.blogspot. com/

No comments:

Post a Comment

PROJEK CELIK anjuran Kindness Malaysia

PROJEK CELIK anjuran Kindness Malaysia

Taja Mereka anjuran Kindness Malaysia

Taja Mereka anjuran Kindness Malaysia

Rujuk Laman ini untuk membaca tulisan penindasan terhadap umat (seliaan MUDA-Teras)