Monday, July 27, 2015

Jom mula langkah kebaikan hari ini...

FRIDAY, JUNE 5, 2015 
Jom mula langkah kebaikan hari ini...
Sebenarnya saya dah amal beberapa perkara yang selaras dengan kempenKindness Malaysia antaranya..
1) Sediakan 2 not RM 1 sehari dan hulurkan kepada pekerja yang saya lihat bekerja berpeluh-peluh, kadangkala beri kepada cleaner Nepal yang sedang beratur beli air.
2) Beri RM 1 kepada pemungut duit kutu bulanan apabila saya terlewat bayar (misalnya kelmarin kerana MC terlewat bayar) sebab beliau akan dahulukan wang saya untuk penerima KUTU bulan berkenaan.
Biar sedikit tapi istiqamah....
Saya rasa kempen RM 1 sangat mudah untuk kita mulakan langkah uat baik .... apa kata anda?
Muhammad Nuruddin Bashah.
017 6291368

No comments:

Post a Comment

PROJEK CELIK anjuran Kindness Malaysia

PROJEK CELIK anjuran Kindness Malaysia

Taja Mereka anjuran Kindness Malaysia

Taja Mereka anjuran Kindness Malaysia

Rujuk Laman ini untuk membaca tulisan penindasan terhadap umat (seliaan MUDA-Teras)